XX. mendeko Euskararen Corpus estatistikoa
Testuingurua
8. PLANTEAMENDU KOMUNIKATIBO BAT8.1. Sarrera
Azken kapitulu hau liburu honen kezka nagusia izan den ikaskuntz iharduera espezifikoen diskusiotik alderatu egingo da.
Ezaugarri orokorrago batzu ikusiko dira, zeintzuk hizkuntz arrotzaren irakaskuntzaren planteamendu komunikatibo orokorrerantz jotzen dutelarik.
Lehenik, liburuak erabili dituen marko metodologiko eta kontzeptuala laburbilduko ditu.
Ondoren, irakasleari ikasgela barnean bere iharduera zuzentzeko marko hau lagungarri gerta dakion bide batzu azalduko ditu.
Azkenik, faktore psikologiko batzuk ikasgelan ikasleei trebetasun komunikatiboaz jabetzerakoan nola lagundu edo traba egin liezaiekeen kontsideratuko du.
8.2. Marko metodologikoa
Liburu honetan erabili den bereizketa metodologikorik garrantzitsuena, ikaskuntz iharduera prekomunikatiboen eta komunikatiboen arteko izan da.
Bereizketa honela labur daiteke:
1 Iharduera
Ikasleak, honela, eskuratu behar duten trebetasun osoa praktikatzeko baino gehiago komunikazioaren trebetasunak zatika meneratzeko trebatzen dira.